Karácsony előtt az adidas egy rövid reklámban borzolta jobbnál jobb cipők rövidebbnél rövidebb feltűnésével a senakerhead-ek kedélyeit. Szerencsére nem kellett sokat várni a hivatalos képekre sem. A felhozatalban szerepel az adidas Harden Vol. 2 is, a tovább után ezt a modellt vesszük jobban szemügyre!
Calling all Creators
A „Calling all Creators” spot-ban elég nívós asztaltársaság jött össze: többek között Pharrell Williams, David Beckham, Damian Lillard, Alexander Wang, Pusha T, Paul Pogba, Von Miller, Aaron Rodgers és Kristaps Porzingis ült össze ötletelni.
https://www.instagram.com/p/Bc7pDjHF8ln/?taken-by=adidas
James Harden signature lépői
Szerencsére James Harden is kapott meghívót az összejövetelre, aki feltűnő Harden Vol. 2-ben jelent meg az eseményen. Míg az első signature lépője inkább az old school vonalat képviselte, a várhatóan a februári NBA All-Star gála környékén debütáló új cipője már teljesen újhullámos kosaras csuka.
adidas Harden Vol. 2
A sarokkialakítás gördülékeny mozgást biztosít a Euro step koronázatlan királyának. A középtalpban található Boost-ot fekete szín rejti el valamelyest a kíváncsi szemek elől. Na meg a figyelmet úgyis a némileg indokolatlanul színes felsőrész vonja magára. Kicsit érthetetlen is számomra a „Miami-s” színvilág. De piros pont is jár részemről az Ultra Boost Uncaged-nél már megdícsért szolid márkajelzésért. Újabb infók napvilágra kerülése esetén természetesen mi is jelentkezünk!
Hír, és képforrásunk a NiceKicks volt.