Sneaker resell: minden, amit tudnod kell róla

Ismered azt az érzést, hogy nagyon bejött egy lépő, de lemaradtál a megjelenésről? Megint jött az értesítés, hogy a “Sajnáljuk, jelentkezésed nem került kiválasztásra”? Mindannyian vagyunk így ezzel: újabb nap, újabb “L”… De ilyenkor ne aggódj, nincs minden veszve, ugyanis még számos lehetőséged van a  resell piacról beszerezni az adott grált! Ha kíváncsi vagy, hogy hol, hogyan, és mennyiért juthatsz hozzá a leglimitáltabb sneakerekhez, akkor katt a továbbra! Most mindent megtudhatsz, hogy működik a sneaker resell, azaz a másodpiaci sneaker adás-vétel!

Miről van szó ebben a cikkben?

Hogyan lett millárdos üzlet a resell?
Kereslet > kínálat = resell
Resellerek: csak a pénz mozgatja őket?
Resellben vásárlás? Ezt gondoljátok ti!
Resell vásárlás kisokos
Vásárlás hazai Facebook csoportokban
Vásárlás külföldi Facebook csoportokban
Sneaker Marketplace lehetőségek (StockX, GOAT, KLEKT)
Élőben alkudozni: rendezvények
Resell üzletek

És miről nincs…

Nincs szándékunk senkit sem resellernek kiképezni (enélkül is van elég). Szóval nincs olyan rész a cikkben, hogy kezdj bele a resellbe, honnan szerezz olyan botot, amelyik mindent megvesz neked, és az sem, hogy mekkora lesz a “reszel” a jövő héten megjelenő Yeezy színállásra 😉 Ez a cikk azért született meg, hogy segítsen azoknak, akik egy adott sneakert szeretnének megvenni, de nem volt olyan szerencséjük, hogy retail áron szert tegyenek rá.

Milliárd dolláros üzlet: a resell

Az elmúlt néhány évben hihetetlen változás ment végbe a sneaker és streetwear világában. Többé már nem beszélhetünk egy underground szubkultúráról, manapság már mindenki, mindenhova sneakert hord, ezáltal pedig az egész téma hihetetlenül mainstream és felkapott lett – úgy is mondhatánk, hogy “hype-os” 😉 Ebben nyilván rengeteg dolog játszik szerepet, ebből az egyik tényező egészen biztosan a közösségi média hatalmas befolyása.

sneaker-resell-2-dunk-paris

Nike SB Dunk Low “Paris” – ma kb. 10 millió forintot ér (forrás: Reddit)

Szóval adott egy egyre növekvő “rajongótábor”, akik között számos olyan is van, aki az adott termék birtoklásáért többet is kiadna, mint a gyártó, vagy forgalmazó által adott bolti (retail) ár. Gyakorlatilag ez az alapja annak, amit nemes egyszerűséggel “resell”-ként emlegetünk, azaz amikor X hozzájut egy termékhez, amit aztán (jóval) magasabb áron passzol tovább a nyálát csorgató Y-nak. Erre természetesen úgy van lehetősége, hogy a szóban forgó termékre hatalmas a kereslet, de a darabszám véges, így abból már sok olyannak nem jut, aki egyébként vágyna rá. Ezt a közgazdaságtan úgy mondja:

 

A kereslet nagyobb, mint a kínálat

Tehát van egy nehezen beszerezhető termékünk, amire jóval többen vágynak, mint amennyinek végül jut. Matematikailag megfogalmazva: WTB > WTS. Na itt kezdődik a másodpiac működése, és az, hogy kinek éri ez meg? Nos, ez szubjektív…

Akiknek sikerül a retail, azaz kiskereskedelmi áron hozzájutni a sneakerhez, tehát (akár napokig) sorban áll-ül-fekszik, megnyeri a raffle-t, satöbbi, az aztán a cipő hype-faktorától függően, kisebb-nagyobb profittal adhatja tovább a terméket magánemberként. Gyakorlatilag ez a resell legegyszerűbb formája, lehet szeretni, lehet utálni, de egész egyszerűen ez a piac törvénye. Ahol nagy a kereslet, ott megemelkednek az árak.

Elég parázs vita folyik róla, hogy a resellerek jelenléte milyen hatással van a sneaker kultúrára. Az egyik álláspont szerint szűkíti a lehetőséget: azaz egyszerűen csak beállnak az üzletek és a “just want my pair” arcok közé. Mások szerint tágítja a lehetőségeinket, mert – igaz sokszor boros felárral – de egyszerűsíti a sneakerekhez hozzájutást azoknak, akik nem akarnak “hypeléktalanként” utcán élni a napokig, vagy sorsolásokra járkálni. Mi most ebben a cikkben nem is igyekszünk igazságot tenni, ha gondolod nézd meg Gergő és Dávid vlogját, amiben a resell témát boncolgatták a Jordan 1 ‘Not for resale’ bemutatása mellett.

sneaker-resell-1-benjamin-kicks

Benjamin Kapelushnik, a.k.a. Benjamin Kicks a 19 éves reseller, aki a világ legnagyobb celebjeit látja el sneakerrel (kép: Viceland)

Vannak, akiket csak a pénz érdekel?

Bár többségben vannak, akik csak időszakosan egy-egy pár sneakerrel csencselnek, a resell szép csendben gyakorlatilag már külön szakmává nőtte ki magát. Mind itthon, mind külföldön, egyre nő azok száma, akik 100%-ban ebből keresik a kenyerüket. Őket kizárólag egy dolog érdeki: mennyit tudok keresni egy pár cipőn.

Ők például a reggeli hajrában bérsorbanállókat alkalmaznak, az előttük levőknek pedig azonnali ajánlatot tesznek a cipőre, a netes raffle-ökre pedig rendszerint több (sokkal több) különböző bankkártyával, account-tal, robotokkal neveznek be.

sneaker-resell-3-camp

Gyakran több éjszakát töltenek el az üzlet előtt: az elsők között kell lenni (kép: Sneaker Freaker)

Teljesen mindegy milyen márka, modell, szín, ha érezhetően lesz rá kereslet a bolti megjelenés után is, akkor a “hivatásos” resellerek nagy erőkkel dolgoznak a lehető legnagyobb mennyiség beszerzésén, akár egyenként, akár nagy tételben. Ezután pedig tőlük megy tovább a termék, vagy itthon, vagy külföldön, attól függően, hogy éppen hol adnak érte többet.

 

Resellben vásárlás? Ezt gondoljátok ti!

Korábban közzétettünk egy rövid kérdőívet a resell vásárlási szokásokkal kapcsolatban, melyben a ti tapasztalataitokról, kétségeitekről, véleményetekről kérdeztünk. Erre egész sok választ kaptunk, több százan töltöttétek ki a kérdőívet, amit ezúton is köszönünk! A válaszaitok alapján aztán rengeteg érdekes dolog derült ki, amit ebben a cikkben szeretnénk megosztani veletek!

Többen vásároltatok már a retail ár felett sneakert, mint akik nem

Kiderült, hogy a válaszadók kicsit több mint a fele (53%) vásárolt már a boltinál magasabb áron cipőt. Tehát szinte a kitöltők fele még sosem fizetett többet, de mindössze csak 14% gondolja úgy, hogy nem is adna többet az eredeti árnál. Magyarul a kitöltők egyharmada még nem tette, de akár hajlandó lenne resell áron beszerezni egy grált.

sneaker-resell-10

Ennyit adnátok ki maximum egy cipőért

Mi lenne a maximum, amit kifizetnétek?

Ha pedig már a pénzről beszélünk, megkérdeztük, hogy mi lenne az a maximum, amit a bolti ár felett kifizettek egy termékért. Ebben a kérdésben magasan a kisker ár 1.5-szörösét választottátok. Például ha egy V2-es Yeezy 350 tegyük fel 70.000.- Ft volt a boltban, akkor azért a legtöbben hajlandóak valamivel 100.000.- felett is fizetni. Emellett érdekes volt még, hogy körülbelül ugyanannyian állítják, hogy a pénz egyáltalán nem számít, mint akik semmiképp sem adnának többet a bolti árnál.

Na és hol vennétek/vesztek resellben cipőt?

Platformok szempontjából kimagaslóan a magyar, sneaker témájú Facebook csoportokat jelöltétek, az adás-vételek majd’ egyharmada történik itt. Iskolapélda lehet a KRG Stock Room, a legnagyobb hazai online piactér. Ezt a platformot hatalmas szakadékkal az ismerősön keresztül történő beszerzés követi, közvetlenül utána pedig a dedikált online marketplacen való vásárlás jön (pl.: StockX).

SneakerTalkShow: Sneaker Resell

Pótor Attilával, a True To Sole alapítójával beszélgettünk a sneaker resellről, csekkoljátok!

Resell vásárlási kisokos

Most már tudjuk pontosan mi a resell, és azt is, hogy általa hogyan juthatunk hozzá a boltokban már “sold out” termékekhez.

A helyzet azonban az, hogy sajnos sokszor bonyolult és akár kockázatos is lehet a folyamat, melynek végén a kezünkbe kapjuk a hőn áhított csodacipőt (vagy nem, vagy nem azt). Szóval mindig oda kell figyelnünk a dolgok esetleges hátulütőire. A kérdőívben ezeket is megkérdeztük tőletek, hogy számotokra mik a resellben vásárlás legnagyobb kockázatai, mitől tartotok a legjobban. Lássuk most a leggyakoribb resellben vásárlási lehetőségeket – és ezek előnyeit és hátrányait is!

sneaker-resell-4-krg-stock-room

KRG Stock Room: a legnagyobb hazai online piactér

A hazai Facebook csoportok: gyorsan, egyszerűen

A sneakerek adás-vételére “szakosodott” Facebook csoportok egyértelműen a legnépszerűbb platformot képezik, külföldön és idehaza egyaránt. Szerencsére nálunk is jelentős tagszámmal rendelkező csoportok állnak rendelkezésre. Itt valóban jó “steal”-eket is találhatunk, de természetesen az éppen adott hype megjelenésből is akad dögivel. Viszont a történések megértése lehetetlen a sneaker szleng ismerete nélkül, ehhez ajánlanám a kis sneaker-magyar szótárunkat. Aztán ott van a “csoportetikett”, amit érdemes betartani!

Mik a szokások, amiket érdemes betartani?

  • Először is, mindig olvasd el a csoport szabályzatát! Ha (rendszeresen) megszeged szabályokat, akkor először figyelmeztetnek, aztán kitesznek. És persze utána lehet alapítani Hater-mentes, meg Hater-Hater-mentes csoportokat, de ha komolyan gondolják az adminok a csoportüzemeltetést, akkor ezekben is kábé ugyanazok a szabályok jelennek meg rövid idő után. Ezeket ugyanis nem véletlenül találják ki, hanem a tagok életének és adás-vételek megkönnyítésére.
  • Csak olyan sneakert vagy cuccot hirdess, ami már nálad van, és ami illik az adott csoport profiljába. Ha nem vagy biztos benne, akkor inkább kérdezz meg előtte egy admint.
  1. Legyen egy nametag a képen – ez azért kell, hogy mindenki lássa, nem csak a netről töltötted le a képet. Itt lehet kreatívnak meg viccesnek is lenni, amíg a neved olvasható, és nem kell nagyítóval keresni.
  2. Adj meg minden olyan információt a sneakerről, ami fontos lehet a vevőnek. Mindegy, hogy sneaker szlengül, emojikkal vagy Jókait megszégyenítő körmondatokban fogalmazol, legyen ott minden infó! Ha nem írod oda, akkor úgyis megkérdezik 😀 Mi kötelező? Nyilván a márka, a modell neve, színállása (csillagos ötösért jöhet a cikkszám), mérete, az állapota (hidd el, vannak számok 9 alatt is 😉 Aztán fontos infó persze még az ár, illetve hogy ez fix, vagy lehet-e alkudni (úgyis fognak). Írd, oda hogy lehet átvenni a cipőt (ha személyesen, akkor merrefelé). Ha vállalsz postázást, akkor a fizetési feltételek is fontosak (pl. előre utalás vagy utánvét). Bumpolást kérni nem kötelező, vannak csoportok, ahol kifejezetten tilos is.

– Az adminoknak egészen biztosan van más dolguk is, mint AZONNAL a te hirdetésedet átnézni és jóváhagyni. Ezért ne zaklasd őket feleslegesen. Persze, ha már napok teltek el és látod, hogy más hirdetések kerülnek ki, akkor egy udvarias kérdés belefér – csak legyen a fejedben, hogy a csoport adminok sem 0-24-ben működő robotok 🙂

– Azt nyilván le sem kell írni, hogy milyen sors vár rád, ha kiderül, hogy hamis cuccot próbálsz elsütni egy csoportban.

Legyél jó fej! Ne szólj be, ne bunkózz, ne rontsd “OP”-zéssel mások üzletét… Az mindig egy jó viszonyítási pont, hogy mielőtt leírsz valamit megkérdezed magadtól, hogy “Nekem hogyan esne, ha nekem mondana valaki ilyet?” Senki sem akar “homokozós” veszekedéseket olvasgatni a csoportokban, legyél te az okosabb, aki ráhagyja a hülyére a hülyeségét.

– Ha eladtad a cuccot, akkor írd bele a posztba, hogy “SOLD/ELADVA”, hogy mindenki lássa. Ha pedig függőben van egy deal, és tartod pár napig valakinek, akkor sem árt kiírnod, hogy meddig van “jegelve”! És tessék tényleg kisorsolni azt a sajtburger menüt/egymillió dollárt/Supreme matricát, amit odaígértél a bumpolóknak 😀

A magyar Facebook csoportokban vásárlás pozitívumai

A vásárlás lebonyolítása a hazai Facebook csoportokban általában egész egyszerű és gyors. Ha sikerült felvenni a kontaktot az eladóval (pm me), csak meg kell beszélnetek az árat, a találkozót, vagy a postázást, és jó esetben néhány napon belül létrejön az üzlet. Fontos előny, hogy egy magyar csoportban magyarul tudsz kommunikálni az eladóval, kérdezni, egyeztetni. Mivel más platformokon általában egyéb plusz díjakat is kell fizetni, nem utolsó szempont, hogy egy drágább darab esetén akár lényeges összeget is spórolhatsz egy vásárláskor. Sőt, az árak is azért a magyar pénztárcához igazodnak.

Mi mehet félre Facebook csoportokban adás-vételkor?

Sajnos vannak olyan arcok, akik megpróbálkoznak hamis, fake termékek árusításával – a kérdőívünkből is ez jött le, hogy Ti is ettől tartotok a leginkább! És hogy miért csinálják? Vagy azért, mert ennyire nem tisztelnek másokat, vagy egyszerűen ők sem tudták, hogy nem eredeti. Mindezek miatt jobb biztosra menni, kérjük szakavatottabb szemek segítségét – ez a legit checkelés. Az eladót ugyanannyira érdemes legit chekkelni, mint magát a cipőt (amit lássuk be, képeken keresztül nem lehet 100%-os biztonsággal).

Persze nem ez jelentheti az egyetlen problémát. Vannak megbízhatatlan eladók, akik előre utalva kérik a pénzt, de aztán valahogy “nem sikerül feladni” a cipőt. A személyes találkozó tehát sokkal biztosabb. Kivéve azoknál a vevőknél, akik hetekig jegeltetik a cipőt vagy (többször is) elfelejtenek eljönni a megbeszélt találkozóra (bezzeg letiltani nem felejtenek el). Akárhogy is, ha problémás helyzet van, akkor maradj higgadt és tényszerű. Viselkedj jóhiszeműen és udvariasan. Van ugyanis, egy egyszerű félreértésből lesz a mai ember száműzetése, az a bizonyos “callout”.

sneaker-resell-11-2

kép: Laro Lagosta / @larolagosta

Külföldi Facebook csoportok: több lehetőség, több kockázat

Mindenképp fontosnak tartom megemlíteni a külföldi csoportokat is, hiszen kis hazánkhoz képest hatalmas kínálat van a nemzetközi piacon. Működésük nem sokban tér el, viszont az óriási tagszámú csoportok révén gyakran sietnünk is kell, a legjobb steal ajánlatokra az első percekben lecsapnak. Az általános adok-veszek csoportokon kívül, (pl.: Sneaker Myth) óriási szub-csoportok is vannak, például kizárólag yeezy, off-white, Y3 és társaik adás-vételére.

Miért érdemes külföldi Facebook csoportban nézelődni?

A legfőbb vonzerő a hatalmas kínálat. Gyakorlatilag mindig mindenből van eladó, sokszor az árak is elég reálisak. Általában a pl. StockX-en hirdető eladók (erről picit később részletesen) is csoporttagok, és szívesebben adják el így a dolgaikat, mivel ez esetben mindketten jobban jártok, hiszen egyikőtök sem fizet illetéket harmadik félnek. Plusz, ha résen van az ember, olyan különleges és ritka darabokat is simán ki lehet fogni, amitől mások szinte fillérekért válnának meg.

Mire figyelj a külföldi FB sneaker adás-vétel csoportoknál?

Ezekben a csoportokban a legnagyobb problémát pont a méretük okozza. A nyelvtudás és a kommunikáció még kellő türelemmel abszolválható akadály, de annyi termék és eladó van jelen egyszerre, hogy gyakorlatilag lehetetlen átlátni az egészet, erre kell a leginkább figyelni. Mondok egy példát: Ha én Travis 1-est szeretnék venni, lehet, hogy egy amerikai eladó 100$-al kevesebbért adja mint az osztrák, de nem utolsó szempont mondjuk a szállítás módja, annak költsége (és ideje) vagy az esetleges vámok. Érdemes ezekkel minden esetben számolni, így nem érhet meglepetés. Emellett itt hatványozottan igaz, ami itthon is: Mindig. Menjünk. Biztosra. Tényleg. Sokan próbálkoznak átveréssel a mai napig is. Nem véletlen, hogy a kérdőívünk kitöltői is attól félnek a legjobban, hogy kamut kapnak.

Alapvetően azt gondolom, hogy nagyon is megéri nézelődni, vásárolni külföldön, hihetetlen cuccokat lehet kifogni, de tény, hogy ez alaposabb körültekintést, és nagyobb óvatosságot igényel mint itthon. Valamit valamiért.

sneaker-resell-6-stockx

StockX: az elmúlt évek legsikeresebb resell vállalkozása

Sneaker Marketplace: a biztos fogásnak ára van

Az elmúlt néhány évben feltűnt egy-két olyan vállalkozás, melyek meglátták a nagy pénzeket a resell business robbanásában. Online ilyen például a StockX, a KLEKT, vagy a GOAT. Ezek a shopok kifejezetten ebben utaznak: hidat képeznek az eladó és a vevő között, ráadásul vállalnak minden lebonyolítással kapcsolatos dolgot. Nyilván, kisebb-nagyobb (az utóbbi időben inkább nagyobb) jutalék ellenében. A rendelés ezen esetekben iszonyat egyszerű, tényleg mint egy webshopban. Megkeressük amit szeretnénk, választunk méretet, egy könnycsepp elmorzsolásával elbúcsúzunk egy havi fizetésünktől, klikkelünk, és a csomag kvázi már úton is van hozzánk.

Miért éri meg a marketplace?

A választék közel végtelen. Gyakorlatilag minden valaha megjelent cipőt bármikor megvásárolhatunk. Szó szerint. Emellett nem is utolsó sorban a StockX-en találunk már streetwear, táska, és óra kategóriákat is. Itt (még) nem annyira széles a választék, de mint tudjuk nem is ez a fő profil. Az egyszerűség és a biztonság is verhetetlen, hiszen minden ügyes-bajos dolgot a szolgáltató intéz. Ide értve akár a vámokat, a szállítást, csomagolást, sőt, garanciát vállalnak az általuk rendelt termék eredetiségére. Akár eladóként, akár vevőként nézzük a dolgot, a legkönnyebb dolgunk itt van.

Miért nem éri meg a marketplace?

Ellenérvként egyetlen szó: a költségek. Sajnos az oldalak által kért illetékek, például szállítási-, feldolgozási-, és vámoltatási költségek iszonyat sokat hozzá tudnak dobni az árhoz, arról nem is beszélve, hogy a StockX extra “luxury fee”-t szed a drága (800$ feletti) termékekre. Ráadásul az elmúlt időben emeltek az alapdíjakon is. Ebbe most nem érdemes mélyebben bele menni, szubjektív, hogy kinek mennyi pluszt érhet meg az abszolút kényelem.

Azt is fontos megemlíteni, hogy egyre több kritika éri főként a StockX működését, elsősorban a vevő által fizetett, illetve az eladó által kapott nagy árkülönbség miatt. Röviden erre a StockX a transzparenciára, illetve az USA online vásárlásokra való szabályozásaira hivatkozva válaszolt. Magyarul tehát (elméletileg) kénytelenek nagy plusz pénzeket elkérni, hiszen rengeteg extra költséget kell fedezniük. Sajnos tény, hogy ennél nagyobb problémák is felütötték a fejüket a detroit-i cégnél, értem ezalatt az adatlopásokat és hackertámadásokat. Mindent egybevetve azonban, és igen, a visszásságok ellenére is lehet jó üzletet kötni StockX-en, mivel az árak néha még így is nevetségesen alacsonyak.

Rendezvények

Természetesen a hype cipők nem csak a virtuális térben cserélnek gazdát. A legtöbb országban, ahogy itthon is, a resellerek egyes rendezvények keretein belül gyűlnek össze, hogy asztalokat töltsenek meg akár teljes méretsorokkal, vagy sok különböző ritka darabbal. Itthon ez a rendezvény a Kicks R Good, aka. KRG, ahol időről-időre, egyre nagyobb számban jönnek mind eladók és vevők, hogy kézbe csaphassanak (a Kicks R Good vlogok itt vannak ). Aztán ott vannak a külföldi “nagytesók”, mint például az Európa számos nagyvárosában megrendezett SNEAKERNESS. A kölni és az amszterdami eseményt személyesen is lecsekkolta már Gergő és Dávid, a vlogokat láttad már? Vagy a SneakerCon, mely legtöbbször az USA-ban kerül megrendezésre, de Londonban is vendégszerepelnek.

Miért vásárolj rendezvényen?

Egy rendezvényen könnyen van lehetőségünk élőben is megnézni a kiszemeltet, és akár egész jó árakat is kifoghatunk. Általában legit checker stand is van, tehát ott helyben meggyőződhetünk az eredetiségről! Nem utolsó sorban pedig helyből kizárhatjuk az összes olyan problémát, mint mondjuk a postázás, a fizetés módja, vagy ami a facebookos “5-kor a Nyugatinál” típusú helyzet esetén szóba jöhet.

KRG: a hazai sneaker event (kép: Kicks R Good / Farkas Christian)

KRG: a hazai sneaker event (kép: Kicks R Good / Farkas Christian)

És miért ne?

Sanszos, hogy egy rendezvényen jóval kisebb lesz a választék, hiszen ide leginkább csak a mainstream, felkapott, “hype-olt” termékek jutnak ki. És ott van a méretkérdés is. Ha különlegesebb, kevésbé keresett dolgok után kutatsz, lehet, hogy másfelé érdemes nézelődni.

A New York-i Flightclub, híres zarándokhely (kép: Goatgroup)

A New York-i Flightclub, híres zarándokhely (kép: Goatgroup)

Resell üzletek: bolt vagy múzeum?

Az előbb említett rendezvények kínálatát hál’ isten nem csak azon az egy napon van lehetőségünk lecsekkolni, ugyanis nem egy olyan resellre szakosodott üzlet van, melyeknél az év 365 napjában megtalálhatóak a limitált megjelenések. A leghíresebbek talán az amerikai Flightclub (ami egyébként a fent említett online GOAT-hoz tartozik) és a Stadium Goods. Kérdés, hogy honnan és hogyan tudják ekkora darabszámban felhalmozni a később magas áron továbbadott termékeiket. Nos, nyilván megvannak a saját módszereik.

Pro: Valójában a fő érv ami mellettük szól,főleg a nagykutyák esetén a kultikus szerepük. Sneakerhead körökben például, ha valaki New Yorkban, vagy LA-ben jár, a Flightclub egy kötelező megálló. Ugyan úgy megkapjuk a legkülönlegesebb, legkeresettebb cipőket, mint a korábban említett forrásokból, de nem kérdés, hogy sokkal nagyobb élmény így snekaert venni, mint online rendelni.

Kontra: Ugyan nagyon különleges élmény ezekben az üzletekben vásárolni, a pénztárcánknak általában kevésbé kedvező mint más alternatív források. Arról pedig nem is beszélve, hogy Magyarországon még  nincs ilyen állandó resell üzlet. Csak ezért pedig drága lenne a repjegy.

Összegzésül: ez tehát a resell

Azt hiszem minden fontos dolgot sorra vettünk, hogy megértsük és átlássuk a resell jelentését és folyamatát. Ha mostantól bármi okból lemaradunk egy szívünknek fontos dropról, tudni fogjuk, hogy hol, hogyan, és mennyiért jutunk hozzá a másodpiacon. Remélem, hogy hasznos extra infókkal is tudtunk szolgálni, így kevesebb kétségetek lesz egy-egy ilyen vásárlásnál!

Biztosan vannak az említetteken kívül egyéb lehetőségek is, de igyekeztünk összeszedni amit lehet. Természetesen ha bármi észrevételetek, ötletetek, vagy tapasztalatotok van, akkor egy percig se habozzon senki, mindenképp írjatok nekünk!

MisiTheOfficial

Az első sneakeremért még a szüleimnek könyörögtem, de ma már magamat kell győzködnöm, hogy ne minden pénzem cipőkre költsem.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

×
Inkább a shopban keresnél? Akkor kattints ide!