Nyugodtan kijelenthetjük, hogy mára az Anti Social Social Club (vagy röviden ASSC) nem csak a hypebeast berkekben lett rendkívül kedvelt és népszerű, hanem a legtöbb fiatal körében is, köszönhetően a paranoiás, szomorkás üzeneteknek. A tovább után kiderül, mitől lett ilyen sikeres ez a rejtélyes márka.
Ezt a cikket Nagy Laci padawanunk írta, aki ezzel a cikkel is gyűjti a kilométereket, hogy sneakerbox.hu bloggerré váljon.
Rengetegen hordanak ASSC-s ruhadarabokat, de sokan nem tudják, mi is rejlik a márka mögött és mi is a depressziós szövegek oka. A depresszió sajnos rendkívüli módon jelen van a mai fiatalok körében, ezért könnyen tudnak azonosulni a kirekesztéssel, a szomorúsággal és a bánattal, ez pedig egyértelműen az Anti Social Social Club malmára hajtja a vizet.
Ahhoz, hogy értsük az üzeneteteket és célzásokat meg kell ismernünk az egész atyját, a kitalálót. Ő Neek Lurk, aki jelenleg a Stüssynél dolgozik közösségi menedzser poszton. Nagyon jól használta ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, és lett ez a gyakorlatilag világhírű az ötlete, de más is kellett a sikerhez.
A kevesebb sokszor több. Ez igaz az ASSC-re is: egyik termékük sincs túlcicomázva, minden egyszerű, de megfogó, ez a siker titka. Gyorsan tartják a lépést a mai divattal, igyekeznek mindig eggyel előrébb járni.
Az ASSC nem is márkának indult
Lurk eredetileg nem egy brandet akart létrehozni, hanem kifejezni a saját érzéseit, így a paranoiáról, önbizalomhiányról, depresszióról és hasonló belső vívódásokról beszélhetünk. Las Vegasból indult az egész a 2000-es évek elején, de már akkor is megelőzte korát Lurk. A gimiben lúzer volt, nem hívták bulikba, szenvedett, és nem találta a helyét. Elmondása szerint egy buliból hazafele Újévkor elaludt a taxiban és álmában jött az ötlet, hogy valahogy kifejezze érzéseit.
A kísérletező alapítótól világsztárokig
Világéletében szeretett kísérletezni, előrébb járni kortársainál. Internetet használt, elsők között viselt skinny farmereket, és a közösségi média által próbált befutni, ami olyannyira összejött, hogy már olyan világsztárok viseltek Anti Social Social Clubot, mint Kanye West, Kim Kardashian, Travis Scott vagy éppen Wiz Khalifa, de népszerű márkákkal is sikerült kollaborálni, mint a Bape, Mastermind vagy éppen az Undefeated.
tumblr-ön terjedt
A Tumblr elterjedése is segített Lurknek, hiszen ez az a felület, ahol depressziós fiatalok előszeretettel fejezik ki érzéseiket. Így lett az Anti Social a lányok körében is ismert, akik a Tumblr felhasználóinak nagy részét alkotják.
Az Anti Social Social Club életfelfogás
Lurk nagyon eltalálta, üzenete és felfogása sok fiatalnak és hypebeastnek is célba ért, ennek köszönhető, hogy gyakorlatilag egy életfelfogás lett az egészből. A népszerűség töretlen, annak ellenére, hogy azért a szállítás gyorsaságával (illetve hát sokszor hónapokra rúgó lassúságával) és a minőséggel is akadnak gondok.
Személy szerint én rajongok az Anti Social Social Clubért, van hoodie-m és pólóm is. Passzol mindenhez, feltűnő és stílusos, ennyi pedig már elég manapság.
Vigyázat: természetesen ezt is hamisítják
Sajnos a nagy hype miatt rengeteg hamisítvánnyal találhatjuk szemben magunkat, és sokan nem is tudják, hogy eredeti antiszocnak lenni nem is olyan olcsó mulatság.
-
Sziasztok szeretném kérni a segítségeteket mert két weblap is van fent a neten Anti Social Social Club néven egy https://www.antisocialsocialclub.com https://www.antisocialsocialclub.eu.com És mindkettő szinte teljesen ugyanaz…