A márciusi közös projektük folytatásaként a két világmárka, a KITH és az OFF-White ismét kiadott egy kollekciót a kezei közül, ha kíváncsi vagy a részletekre, kattints a továbbra!
Padawan cikk
Ezt a cikket Kristóf írta, aki ekkor még padawanként „gyűjtötte a kilométereket”, hogy sneakerbox.hu bloggerré váljon.
Virgil Abloh, a tervező a brand mögött
Virgil Abloh-t, a ghánai felmenőkkel rendelkező Chicagoban született designert és rendezőt már igazán sokfelől ismerhetjük, és valószínűleg az olvasók jelentős része nem is először hallja a nevét. Lil Uzi Vert slágerének, az XO-Tour Llif3-nak a videóját ő, és csapata készítette. Ő dolgozott Kanye Westnél art directorként, és a Watch The Throne-t, Ye’ és Jay-Z 2011-ben debütáló albumát is vele csinálták. Egy évvel később már a Pyrex Vision márkanév alatt jelentette meg az első, Champion cuccokból álló kollekcióját New Yorkban.
Ez a vállalkozás sem működött azonban sokáig, hiszen Virgil 2013-ban felhagyott a Pyrex ruháinak tervezésével. Két év múlva viszont ismét láthattuk a Chicagoi designer munkáit, a New Gurads Group segítségével létrehozott OFF-White polcain. A márka hamar nagy népszerűségre tett szert, és indulása óta rengeteg neves márkával készített termékeket, mint például a Nike-val közösen alkotott lépőit, amelyekről Boti cikkében olvashattok.
A márciusi kollekció
Ronnie Fieg márkájának és az OFF-Whitenak megjelent már egy kollabja márciusban OFF-Palette elnevezéssel, ennek termékei meglehetősen minimalistára sikerültek, a KITH-től megszokott pasztellszínű ruhák hátuljára egy Virgil-féle dizájn, az elülső részre pedig két apró logó került.
KITH x OFF-White Boots
Az előbb említett collabból született egy női bakancs is, amely csak minimálisan tér el a többi OFF-White surranótól, tulajdonképpen csak a KITH színpalettájának színeivel módosították, ami szerintem eléggé pofásra sikerült. A ruhák igen hamar elkeltek, viszont a cikk írásának idején a cipő még pár méretben megvásárolható a KITH weboldalán.
„Just global”
Idén októberben az OFF-White és Ronnie Fieg cége ismét összeállt egy kollaborációra, és alapul véve a KITH mottóját, azaz a „Just Us”-t, elkészítették a kilenc darabból álló kollekciójukat. A capsule neve Just Global lett, amelyet egytől egyig feltüntettek az összes példányon. A ruhák elejére egy mellmagasságban lévő kicsi, a hátuljára pedig egy jelentősen nagyobb „Off” logó került. Az O betűt mindegyik darabon felcserélték a földgolyóra, sokak szerint ez azért van, hogy egy vintage, régies érzést keltsen a dizájn.
Péntek 13, avagy a megjelenés napja
A pólókból, környakú és kapucnis pulcsikból álló kapszula október 13.-án droppolt, a KITH üzleteiben és a webshopjukon volt elérhető, de egyben szinte elérhetetlen is. A retail price sem igazán az átlag magyar pénztárcához volt mérve, a resell árakról pedig már nem is érdemes beszélni. Ha még valaki be is tudta/akarta volna szerezni, valószínűleg nem sok sikerélménye lenne, hisz az egész kollekció elfogyott kb. fél perc alatt, és legtöbbünknek esélye sem lehetett volna a kosárba tenni a saját méretünket a kívánt színből. Akinek viszont mégis sikerült, az büszkén viselheti magán a túlárazott földgömbös logóval ellátott pulcsiját vagy pólóját.