Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A ’90s hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampány fotóit a merész és eredeti stílusáról ismert Szombat Éva készítette. A képeket a BudaFCKNPest Storeban mutatták be először.

METHA is részt vett a hazai EQT kampányban
Az Equipment kollekció az 1991-es debütálását követően hihetetlen gyorsasággal vált a korszak egyik legnépszerűbb sportviseletévé. Az saját korukban minden trendet és szabályt felülíró EQT darabok egyetlen dologra fókuszáltak: a lényegre. A kollekció megszabadult mindentől, ami szükségtelen, és létrehozta a sportolók számára kifejlesztett, maximális kényelemmel és tartással bíró Equipment termékcsaládot. A kollekció premierje pörgős hangulatban telt:
Az Equipment kollekció az 1991-es debütálását követően hihetetlen gyorsasággal vált a korszak egyik legnépszerűbb sportviseletévé. Az saját korukban minden trendet és szabályt felülíró EQT darabok egyetlen dologra fókuszáltak: a lényegre. A kollekció megszabadult mindentől, ami szükségtelen, és létrehozta a sportolók számára kifejlesztett, maximális kényelemmel és tartással bíró Equipment termékcsaládot.

Az új EQT ADV sziluett a kollekció zászlóshajója
Az adidas Originals tervezőmérnökei időről időre visszanyúlnak a klasszikus darabokhoz, hogy azokat a legújabb innovációkkal ötvözve létrehozzák az időtálló darabok tökéletes jelenkori változatait. Az Equipment család esetében a megújulásra 2017-ben kerül sor. Az új EQT kollekció egyszerre tiszteli és újraértelmezi az eredeti darabok szellemiségét; a prémium anyagokat és a funkcionális szerkezetet ezúttal progresszív designnal és merész színpalettával turbózták fel.

Wolfie és az EQT 93/17
„Az új EQT kollekció a letisztultságot és az eredetiséget képviseli, éppen ezért olyan művészeket és alkotókat vontunk be a 2017-es EQT_BUDAPEST kampányba, akik egyértelműen tükrözik az Equipment filozófiáját, a művészetükben és a személyiségükben egyaránt” – mondta Végső Péter az adidas hazai brand managere az új kollekció bemutatóeseményén.

A 93/17 talán a legütősebb darabja az új EQT családnak
Az EQT_BUDAPEST kampányt az adidas hazai csapata álmodta meg azzal a céllal, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan is inspirálja a jelent a múlt hagyománya. A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Naráról, Metháról, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggeréről, Nagy Viviről is készültek kilencvenes éveket idéző képek.
„Örülök, hogy engem kértek fel a fotósorozat elkészítésére, hiszen a kilencvenes évek stílusa tökéletesen passzol az ízlésvilágomhoz. A fotók készítésekor az eredetiség hangsúlyozására törekedtem, és nagyon érdekes volt látni azt, ahogyan a teljesen különböző személyiségű modellek magukra ismernek az EQT kollekcióban” – árulta el a kampány fotósa, Szombat Éva.

DJ Nara az új ADV sziluettben pózolt
Az EQT_BUDAPEST fotósorozat szeptember végétől lookazine formátumban is elérhető lesz az adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kiadványban a kampányfotók mellett a modellek kilencvesesévekhez köthető személyes történetei és meghatározó élményei is olvashatóak lesznek.
A kampányban szereplő új EQT kollekció már kapható a kiemelt adidas üzletekben és partnereknél. Az új modelleket természetesen megtaláljátok a sneakerbox webshopban is! Az adidas Originals legfrissebb megjelenései pedig a márka Instagram és Facebook csatornáján követhetőek.