Jelenleg nagyon messzinek tűnik a nyári kánikula, és a vele járó zokni-szandál szuperkombináció. Ezekbe a nehéz napokba hoz egy kis reménysugarat a Brandblack új terméke. A tovább után nemcsak a Brandblack Tabi-ról, de a fiatal márkáról is olvashattok egy kicsit. Bár a cikkben szereplő modell alapján kicsit komolytalan cégre gondolnánk, azért a valóságban egészen más a helyzet!
Ha azt állítjuk, merészet húzott a Brandblack, akkor még finoman fogalmazunk, hiszen sneaker témakörben legnagyobb szentségtörésnek számító zokni-szandál kombinációt gyúrták egy modellbe. Mentségükre legyen mondva, mindezt minőségi kivitelezésben tették: a kötött felsőrész itt a szó szoros értelmében zokniszerű hatást kelt, míg a talp Olaszországban készül a Vibram által. A koncepciót tehát kimaxolták, de túl nagy sikerre talán ők se számítanak.
De mi is ez a Brandblack? Az ifjú céget David Raysse alapította. Saját elmondása szerint erre 20 évet készült, amit olyan cégeknél töltött, mint a Fila, adidas és Sketchers. Egyes olvasóink talán felkapják a fejüket, ha elárulom: Raysse tervezte a Fila legendás cipőit, a Grant Hill II-t és a Stackhouse II-t is!
20 év tapasztalattal a háta mögött Raysse nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint hogy a Nike uralta kosárlabda tortából hasít magának egy szeletet! Mindezt kizárólag a minőségi termékekre fókuszálva, a marketing kihagyásával… Érdekes kísérlet. Mindenesetre a Los Angeles Clippers játékosa, Jamal Crawford már a saját Brandblack cipőjében pattogtat az NBA-ben.
Ahogy cikkünk főszereplője, a Tabi által is látható a Brandblack kimozdult a kosárlabda pályáról, és már utcai viseletet is biztosít vásárlói számára. A designban van fantázia, és képekről az anyaghasználat is jónak tűnik. Napjainkban azonban marketing nélkül nagyon nehéz lesz. Mindenesetre én szurkolok a Brandblacknek – mindezt a Tabi ellenére! Üde színfolt lehet a sportszergyártók piacán.
Nekem az a Jaguar XJS kéne, aminek a feka gyerek támaszkodik… 😀