Mint azt már korábban itt megírtuk a Nike idén a sport nyarát ünnepli és számos különleges kollekcióval örvendeztetik meg rajongóikat. Riccardo Tisci után újabb topdesigner kapott lehetőséget a klasszikus Nike modellek újragondolására. Ezúttal ugyanis a Kardashian-Jenner klán kedvenc tervezője, a Balmain ház feje, Oliver Rousteign álmodta újra a Nike legmenőbb focicuccait. Ikonikus modellek, korszerű sziluettek luxuskivitelben. A tovább után bemutatjuk a bajnokok kollekcióját!
Amihez nyúl arannyá (vagy éppen ezüstté) változik, hiszen mindene a csillogás, a fiatal tervező ezúttal a Nike klasszikus modelljeit értelmezte újra és a bajnokok színével kiegészítve egy különleges vízióval jelentkezett. A barokkos beütéssel felturbózott textilek és cipők apropója természetesen a nyári Franciaországban megrendezésre kerülő foci EB volt, de mint az ilyen kollaboknál az lenni szokott, nemcsak a labdarúgás rajongóinál hanem a divat szerelmeseinél is betalált modelljeivel.
A Rousteign által tervezett kollekció részeként számos ruházati termék is megújult az EB alkalmából. A kollabból mindenképp kedvencem lett az N98 dzseki, ami arany szegélyével a luxust szimbolizálja, a szív felett elhelyezett mintával pedig a futballisták melegítőin is található címert utánozza. A női modellt külön értékeljük, hiszen trükkös szabásának köszönhetően egyszerre ruhaként és dzsekiként is viselhető.
Nemcsak a ruházati termékek de a legmenőbb focicipők is új utcai köntösbe öltöztek. A Nike olyan népszerű modelljei kaptak fekete-arany színkombinációt, mint a Magista, a Mercurial, a Tiempo és a Hypervenom. A számtalan futballista által kedvelt Magista utcai variációja legalább annyira ütős lett, mint a focipályákra tervezett elődje. A cipő mutatós aranyhímzésű flyknit felsőrésszel, a sarokrésznél igencsak trükkös metálfényű cipzárral igazi luxuséletérzést közvetít. A Mercurial tervezésénél is megtartották az alapkoncepciót, tehát a zokniszerű illeszkedés maradt, ezt teszi teljessé a Free Run talp, illetve az arany sávokkal díszített flyknit felsőrész. Nos a Tiempo és a Hypervenom a kevesebb néha több elv alapján készültek, legalábbis ami Rousteign értelmezését illeti. A cipők fekete alapját a trükkös megoldások, a változatos anyaghasználat és mutatós részletek teszik teljessé.
Oliver Rousteign esetében hatványozottan igaz, hogy mindenből a legjobbat kívánja kihozni, így amilyen nagyszabású a Nike számára tervezett kollekciója, ugyanolyan a kampány is. Csupa arany, Napóleon korát idéző díszlet, melyen olyan klasszis futballista kapta a főszerepet, mint a Real Madrid aranylabdás játékosa, Christiano Ronaldo. A kollekció június 2-ától lesz elérhető a Nike webshopján, illetve a kiemelt NikeLab üzletekben.