A Reebok az elmúlt évek retro fellángolásának egyik legnagyobb nyertese. Nem csoda, hiszen ezek az ikonikus sziluettek tették ki a nyolcvanas – kilencvenes évek igen nagy részét. Most viszont a sneakerek mellé némi társadalmi szerepvállalás is társul. Csekkoljátok le a lépőket és a kampányt a tovább után!
Reebok: It’s A Man’s World – kampány újratöltve
Idén ősszel a Reebok új kampányt indít, hogy megünnepelje és elismerje a férfiak által dominált szakmákban tevékenykedő nőket. A kampányuk nem teljesen újkeletű, 2001-ben már jelentkeztek egy hasonlóval ” It’s a woman’s world” néven. Annak a kampánynak a középpontjában a nemi- és kultúrális sztereotípiák álltak, így nagyjából hasonló témát elevenítettek fel ismét. Mondhatni duplán lehelnének életet egy régi újba.
A kampányban 5 nő kerül a középpontba, Jazerai Allen-Lord, Ebony Naomi Oshunrinde, Anhia Zaira Santana, Kimberly Drew, és Sanne Poeze, mind olyanok, akik sokat tettek a nőket korlátozó előítéletek ledöntéséért.
Az ötlet, mint olyan szerintem szuper és van helye a mai világban. A cipőkről mindezt már nehezen tudom elmondani. Hihetetlenül fantáziátlannak látom őket. És ha már valamire fel szeretnénk hívni a figyelmet, a legjobb eszköz erre egy igazán ütős lépő lehetne. Az viszont ahogy láthatjuk ebben az esetben elmaradt, így a cipő és a jó cél is sajnos másodpercek alatt merül feledésbe. És persze felmerül a kérdés, nem csak a pár extra dollár fejében jött-e a Reebok tervezőinek a nemes gondolat.
A kollekció szeptember elsején látja meg a napvilágot, és összesen öt cipőt tartalmaz, ahogy láthatjátok is, elég hasonló színvilágban. Az árak igen pénztárcabarátok lettek, 70-90 dollárig kell kiperkálni egy – egy darabért. Ez a második jó tulajdonságuk a szememben a cél mellett. Összefoglalva, az ötlet szép és jó, a cipőktől ezt már nehezen tudom elmondani. És persze ízlések és pofonok, ha bejövős kollekció, csapjatok le rá! Ti mit gondoltok róla?