A snekaerheadek életének egyik legfontosabb szereplői a cipők. Éppen ezért vigyázunk a lépőinkre, próbáljuk elkerülni a koszt, sajnáljuk őket felvenni rossz időben stb. A New Balance a Bodegaval karöltve piacra dobott egy No days off nevű sneakert, amit pont arra terveztek, hogy bárhol és bármikor felvehesd. Ha érdekel ez a kollab, a tovább után több információt olvashatsz róla!
Ezt a cikket Noémi még blogger padawanként írta, és ezzel a cikkel is gyűjtötte a kilométereket, hogy sneakerbox.hu bloggerré váljon.
Mi is az a Bodega?
A Bodega eredetileg egy bostoni, főleg streetwear cuccokat árusító bolt volt, amelyet 2006-ban nyitottak. A bolt, és ezzel együtt a márka hamar felkapottá vált, és a cég boltjai az egyik legjobb sneaker és streetwear üzletekként vannak számon tartva.
A márka nem számít újoncnak a sneakerkollabok világában sem, többek közt a Nike, az adidas és a Converse is dolgozott már a Bodegaval együtt. A New Balance-szal sem ez az első közös projektük, kiadtak már közösen egy 557 és egy 998 kollaborációt is.
Igazi színkavalkád
Amikor először ránéztem erre a cipőre, kissé visszataszítónak és túl soknak találtam. Aztán vetettem rá még egy pillantást, és rájöttem, hogy egyébként meglepő módon tetszik. A lépő egy hatalmas össszevisszaság, megtalálható rajta a fekete és a szürke több árnyalat, de vannak rajta például lila, zöld, kék és narancssárga elemek is. Ha ez még lenne elég, háromféle fűzőt is kapunk hozzá, hogy igazán személyre szabhassuk.
A cipő nemcsak színekben, felhasznált anyagokban is bővelkedik. Míg a cipő orra és az oldalsó panel velúrból, addig például a sarokrész és a nyelv gumiból készült. Érdekesség, hogy a toebox eltér a New Balance 997-nél megszokottól, az eredeti modellek eleje lekerekített, ennek a lépőnek az eleje viszont sokkal, „csúcsosabb”.
No days off
Egy sneakerhead legféltettebb kincsei érthetően a cipői, ezért sokszor sajnáljuk őket felvenni rossz időben, sárban stb. Ez a lépő azonban pont erre lett tervezve. A sneaker a No days off elnevezést kapta, ezzel utalva arra, hogy ez a cipő nem egy vitrinbe való darab, hanem a mindennapi viseletre készítették.
„Ismerős az a sneakerhead, aki a zacskót húz a cipőjére esőben?” – kérdi a Bodega. „Ez a cipő pontosan ennek az ellentéte. Ez a cipő a mindennapi viseletre lett tervezve. Menj ki benne, viseld esőben, koszold össze!”
Ár és release date
A lépő április 4-én jelent meg, az ára 160 dollár, ami szerintem egészen barátinak mondható egy ilyen cipő esetében.
Hír- és képforrásaink a Hypebeast és a Highsnobiety voltak.