“All The Stories Are True” – üzeni a Converse

A Converse cipők egyszerűségébe rejtett sokszínűség mindig az önkifejezés eszköze volt. A Converse több modellje olyan, mint egy üres vászon, amit saját személyiségünkkel, stílusunkkal színezhetünk ki. A nemzetközi nőnap közeledtével erre az egyszerűségre építettek a márka női tervezői is. Az “All The Stories True” kampány keretein belül a női sokszínűségre kívánják felhívni a figyelmet. A tovább után mutatjuk hogyan!

“Love The Progress”

A kampányt a márka pár hete megjelent “Love The Progress” kollekciója inspirálta, ahol a merész részletek, nemcsak anyaghasználatban, mintákban hanem különböző üzenetekben is megmutatkoznak. A kollekcióban a Converse olyan időtálló és szinte ikonikus darabjai öltöttek új “ruhát”, mint a már említett Chuck 70 és a mindenki számára ismert All Star.

Az egyébként unisex modellek női köntösét olyan feminim vonások adják meg, mint a megvastagított középtalp, a feltűnő színek, illetve az apró csajos részletek. A minőség persze itt sem másodlagos, a lábbelik puha tapintású, prémium bőrből készültek. Emellett olyan motiváló erővel társuló üzenetek kaptak rajta helyet, mint a”Keep Loving, Keep Fighting” felirat. Az ördög persze itt is a részletekben rejlik, hiszen a nők szívét az olyan csajos apróságok, mint a szívekkel díszített talprész, vagy az itt-ott feltűnő  apró szívecskés nyomatok hamar elrabolják.

“Keep Loving, Keep Fighting”

“All The Stories Are True”

Az “All Stories Are True” kampányt azzal a céllal hívták életre, hogy a nemzetközi nőnap keretein belül felhívják a figyelmet arra a fontos célra, hogy a nők egymást támogatva bármit elérhetnek. A különböző korú és élethelyzetű kampányarcok között feltűnik Milly Bobby Brown színésznő és aktivista, Stehanie Kurlow az első hidzsábot viselő balerina, Kasia Gola techguru, vagy éppen Naomi Preizler argentín zenész.

Az imént említett nők olyan üzeneteket fogalmaztak meg saját modelljeiken, mint “A NŐ ERŐS”, “A NŐ befolyásol és mer kockáztatni”, “A NŐ fegyelmezett mer kockáztatni és eléri céljait” és a legfontosabb:  “A NŐ EMBER”.

Stephanie Kurlow - az első hidzsábot viselő balerina

Stephanie Kurlow – az első hidzsábot viselő balerina

A budapesti esemény részletei

Holnap, nőnapon a világ több, mint 365 Converse üzletébe a fehér Chuck Taylor modellekre írva fogalmazhatjuk meg, mit is jelent számukra nőnek lenni. Itthon Lukoviczki Rékát, azaz “RobotGirl”-t érte a megtiszteltetés, hogy saját történetén keresztül mutasson utat és példát számunkra. Réka üzenete a következő: “We are awesomely adaptive!”.

A hazai események a Converse Westendben található üzlete ad majd otthont. Bárki csatlakozhat és megoszthatja gondolatait arról, mit is jelent számára a 21. században a nőiség kérdése. Az aláírt és üzenetekkel felturbózott darabok később adományozásra és kiállításra kerülnek. Ha részt veszel a holnapi eseményen semmiképp se feledd használni a közösségi média felületein az #InMyConverse hashtaget”! Így a te üzeneted is minél több nőhöz eljusson.

Lokoviczki Réka "RobotGirl" üzenete

Lokoviczki Réka “RobotGirl” üzenete

noemi

Vallom, hogy egy jól megválasztott cipő a legegyszerűbb szettet is tíz pontossá varázsolja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

×