Kísérletben árazták be a hypeot és az influencereket

Bár tudományosnak nem neveznénk, de érdekesnek mindenképp a Payless legutóbbi kísérletét. Palessi néven kamu luxusboltot nyitottak olcsó termékeiknek, ahova „szakértő” influencereket hívtak. Hogy hányszoros árat fizettek az önjelölt divatguruk a 20-30 dolláros termékekért? A tovább után kiderül!

payless_palessi_1

A Payless/Palessi kísérlet

A Payless és a Palessi kísérlet

A Payless alapvetően megfizethető árú cipőket árul. Hogy bizonyítsa, ennek ellenére is lehetnek divatosak termékei furcsa módszerhez folyamodtak. Santa Monicaban nyitottak kamu boltot luxus körítéssel. Természetesen készült kamu honlap és Instagram oldal is. A megnyitóra influencereket hívtak, mert napjaink furcsa világában sajnos főként az számít, hogy ők mit mondanak, posztolnak.

payless_palessi_2

A Palessi „luxusbolt”

Influencerek, beárazva

Nagy szakértő módjára elmondták milyen jó az anyaghasználat, milyen elegáns és szofisztikált a design. Volt olyan influencer, aki 600 dollárt fizetett a cipőért. Aztán jött a fekete leves: elmondták, hogy valójában 20-30 dolláros cipőkről van szó. Egyből lefagyott az arcukról a magabiztos mosoly. A pénzüket természetesen visszakapták, de „büntetésből” meg kellett tartaniuk a Payless cipőket, emlékeztetve őket, hogy a sok követőtől nem válnak automatikusan szakértővé. Ezután talán kicsit felelősségteljesebben kommunikálnak a social médiában. Ti pedig ne dőljetek be a külsőségeknek és az influencerek – sokszor fizetett – „szakvéleményének”.

https://vimeo.com/303592261

kbalint

Magam sem tudom nálam mi volt előbb: a Run-D.M.C., vagy az adidas Superstar. Mindenesetre eléggé megfertőződtem a sneakerek iránti vonzalommal.
×