A TI sneaker-bloggerettént és vloggeretekként Márkák, Sneakerek, Z Generáció címmel könyvet írtam, mely rólunk, a sneaker generációról szól. A cipőkultúra végre magyarul is papírra lett vetve – szó szerint kézzel foghatóan. Ismert és ismeretlen sztorik, tények sneaker és fashion témában és egy olyan közösség bemutatása, ami bár sokaknak még nem ismert, mégis mi vagyunk azok, akik sok mindent mozgatnak a sneakerek világában. Ez mind olvasható a könyvemben. Én biztos vagyok benne, hogy mindenkinek érdekes lehet. Katt a továbbra!
Mint már a bevezetőben írtam, a sneakerkultúráról hazai szerzőtől még soha sem készült könyv. Hisz mi nemcsak drága cipők csereberélői vagyunk, hanem egy kultúra megteremtői és árak befolyásolói mindazzal, amit teszünk. Minden benne van amit ti szerettek, ami titeket érdekel. Például sztorik. Tudtátok, hogy az Obey létrehozója mit vett a fejébe a márka alapításakor? Vagy ismeritek a Gucci új stratégiáját? Tudtátok, hogy jött létre a StockX ? Vagy akár azt, hogy a Supreme miért működik olyan jól, mint ahogy működik? Ez csak egy kis darabkája a tartalomnak. A nagy sneaker brandek influencer stratégiáján keresztül, mi mind befolyásolókká válhatunk abban a világban, melyet szeretünk. A sneakerek világában.
A sneakerhead generáció
De miért is érné meg akárkinek megvásárolni ezt a könyvet? Azért, mert MI mind vagyunk az új, sneakerhead generáció, és MI olyan történetek hordozunk magunkkal, ami más márkákra is hatással lehet. Köszönöm nektek, hogy mindig pozitív visszajelzést kaptam tőletek és, hogy mindvégig inspiráltatok.
Rendelés
A Márkák, Sneakerek, Z Generáció című könyv már elérhető a Libriben, és ezen a linken is megrendelhető.