Sokan belefuthattatok már a SneakerTracker jópofa cipőfűzőt és helyzetjelölőt kombináló ikonjába. A januárban érkező applikáció a sneakerheadeket célozza meg, ez elsőre mindenkinek leesik a minőségi képek és cipők láttán. Az azonban, hogy pontosan mire lesz jó az alkalmazás nem biztos, hogy rögtön lejön. Utána mentünk, hogy miben is add majd többet az app, mint a korábbi sneaker gyűjtögetős oldalak és progik.
A SneakerTracker egy magyar start up és bár még az appot nem tudjuk letölteni, Instagram oldaluk már dübörög a jobbnál jobb képekkel. „A lépésszámlálóval kombinált cipőkövető alkalmazás pofonegyszerű ötleten alapul: ha már megvettük a cipőinket, hordjuk is a modelleket, és ne hagyjuk, hogy azok a polcon porosodjanak…” – mondja Iváncsics Bence összefoglalva a SneakerTracker filozófiáját. Vagyis Rock don’t stock gyerekek, ami a mai sneaker reseller játékban lehet sokak számára nehézséget okoz majd.
A SneakerTracker alkalmazás tehát leginkább arra jó, hogy a rajongók bemutassák saját kollekcióikat, megosszák egymással a cipőkről szerzett tapasztalataikat, és egy újszerű, térképalapú helymeghatározó funkció sgítségével valós időben különböző információkat közölhessenek magukról és a cipőikről. A sneaker közösség növekedésével biztos vagyok benne, hogy van piaca egy ilyen applikációnak, főleg a nemzetközi színtéren és egyértelmű, hogy a fejlesztői csapat is nagyban gondolkodik.
Az app első körben iOS-re készül és jövő januárban jelenik meg, ezt követi majd az androidos verzió, amely a tervek szerint 2016 áprilisában készül el, tehát nem kell majd sokáig várni erre sem. Az app mögöttes célja, hogy ne csak gyűjtsük, hanem hordjuk is sneakereinket nagyon szimpatikus, de mivel lehet rávenni az embert, hogy féltve őrzött grailjeit előhúzza a gardrób biztonságából?
Az app különböző badge-eket, illetve elismeréseket fog adni a megtett kilométerek és missziók után, amiket teljesítünk, így akár kedvenc márkánk nagykövetévé is válhatunk. Kíváncsian várjuk, hogy ez milyen előnyökkel fog még járni, valószínűleg különböző kedvezmények is érkeznek majd. A másik cél a nagy márkák bevonása az applikációba, mind a vásárlói visszajelzések miatt, mind pedig másik oldalról a sneakerheadek irányába történő első kézből információk átadására.
Várjuk a januári folytatást!